Doğum yapalı 14 gün oldu. Hastaneden taburcu olurken kanamanın reglden daha az,gün geçtikçe renginin açılacağını hatta en son sarı beyaz olup biteceğini söylediler.Son 2-3 gün akıntı şeklinde geliyordu ancak bugün bir anda kanamam oldu. Bir avuç kan geldi wc de.Şuanda da peçeteue silince geliyor kan. Başına böyle bişey gelen var mı?