11 gün önce doğum yaptım geçen sağlık ocağına gittim de hemşireye sordum doğum kontrol hapı için
Dedi kırkın bitince mini hap var onu kullanabilirsin die doktor söyle o yazar dedi
Bu hapı kullann var mı. Lekelenme kilo alma veya kilo verme tüylenme gibi şikayetler oldumu acaba