Kitsu Sürekli mi böyle arada bir mi ? Benim bebeğimde de olurdu çok emerdi o yüzden en son artık ağzında kalan akardı. Bana fiskirir gibi olmadıkça korkma demişlerdi
gokkus7 lolyra 2 3 günde bir yıkıyorum yıkadığım odada daha sıcak oldun diye ısıtıcı yakıyorum yıkayıp emzirdikten sonra başka odaya beşiğine getiriyorum ordaki sıcaklık farkından mı üşütüyo acaba
catperson gokkus7 benim kızımda da oluyor bazen. Rahatsız olmuyorsa, kilo alımı devam ediyorsa endişelenme demişlerdi bana. S
gokkus7 catperson en son kilosunda bi sorun yoktu gayet iyiydi 10 gün sonra kontrole gidicez inşallah her şey yolundadır
ozgecam gokkus7 Hiç endişe etmeyin benim bebeğimde çok kustu,hatta reflü maması bile denedik ama her bebekte olan bir şeydi 6. Ayda geçti şuan maşallah yani 12 kiloyu geçti