gokkus7 Benim bebeğim 3 aylık ve hala kusuyor. Mesela diyelim ki 4te emdi, 6da tekrar emzireceğim 6ya 10 kala bile kusuyor. Ben artık fazlasını kustuğunu düşünmüyorum bu yüzden ama doktor alerjiyle ilgili hiçbir şey demedi, kilo alımı da iyi olduğu için umursamıyorlar. Bizimkinin birincil kusma sebebi gaz, ıkınırken kusuyor genelde. Sizin dediğiniz gibi sıvı hafif parçacıklı kusma da bu ayın 5-10u arası oldu bizde, ben midesini üşüttüğümü düşündüm normalde kustuklarından biraz daha farklıydı çünkü. Midesini üşüttüyse eski bir bezi karnına koyun sıcak tutsun, iyi gelecektir. Geçmiş olsun 🤍