BongomyaPrensi deniz255 Nikita CuteBadesMama Deletedmom2987 JanJan_ hamcokelek33 Gul-42 Kızlar bugün mesaj atıldı ik’ dan uzaklaştırma verilmiş hem eşime hem teyzeoğluna bundan sonrası ne olur 😔
BongomyaPrensi Nikita evet sanırım öyle eşim daha önce kavga edenler de oldu demişti onlara da uzaklaştirma verilmiş daha sonra dönmüşler
BongomyaPrensi deniz255 Nikita CuteBadesMama Deletedmom2987 JanJan_ hamcokelek33 Aintyourmama Gul-42 GezginPaNDa Kızlar eşim işten çıkarıldı 😔 üstelik tazminatsız çıkarılmış teyzeoğluna henüz karar bildirilmemiş Başka yerlere başvuru yapıcak dua edin lütfen hemen alınsın işe 🥺
deniz255 BongomyaPrensi yani çok kuralcı bir işletme sanırım🥹 bilemiyorum iş akdi fesh edilebilir sanki🥹
BongomyaPrensi deniz255 evqt çok kuralcılar ama eşim daha önceden iş yerinde kavga edenler de olmuştu önce bi uzaklaştırma verildi ardından işe döndüler dedi umarım bizimde öyle olur 😔
hamcokelek33 BongomyaPrensi ilk uyarı bu, ikincide iş akdi feshedilir. Ama yine de bi avukata danışın bence
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan BongomyaPrensi yaaa çok katı kuralmış ya bu sebepten neden insanları ekmeğinden ediyorlar ki
deniz255 BongomyaPrensi ay inşallah ya. Bi de dediğiniz gibi 1. Derece yakın da değil. Bize de sonucu bildirin ya merak ettim vallahi. Bizim şirkette de en ufak kavgada iki tarafı da çıkarıyorlar işten. Her iş yerinin kuralı farklı demek ki
BongomyaPrensi deniz255 bildiririm tabiki ama şirket biz derece vermedik akraba olması bizim için yeterli diyor üstelik soyadları da aynı akraba evliliği olduğu için
Alya-Sena BongomyaPrensi hangi firmada eşiniz benim eşimde havalimanında onların da işyerinde böyle kurallar var bir kişiye uyarı verilmişti sonra işine devam etti inşallah iş çıkışı olmaz sizde de
BongomyaPrensi Valide-Ayse-Hafsa-Sultan inanın bilmiyorum üstelik bi çıkar ilişkileri vs yok alt üst ilişkisi yok umarım çıkarılmazlar