Eşim bir firmada temizlik personeli olarak çalışıyor.
Şirket kuralları gereği akraba çalışmasının bildirilmesi gerekiyormuş.
Eşim, teyzeoğlu ile aynı firmada çalıştığını İK’ya bildirmediği gerekçesiyle yazılı savunma vermeye çağrıldı ve savunmasını iletti.
İlgili akraba ile aynı birimde değiller, amir–ast ilişkisi yok ve işe girişler farklı tarihlerde.
Şu an İK’dan karar bekleniyor.
Daha önce bu sebeple işten çıkarma yaşayan oldu mu?
Yoksa genelde uyarı / kınama gibi bir disiplin cezası mı veriliyor?
Benzer tecrübesi olanların yorumlarını rica ediyorum 🌸
İnşallah işten çıkarılmazlar eşim de teyzeogluda gerçekten çok ihtiyacımız var 🙏