hazale966 1 numara tırtıklı ya günlük kullanımda çatlama olasılığı çok 😅 makineye oraya buraya çarpıyor sıkışıyor ilk tabaklarım öyleydi ve 3 yıl sonra yeni almak zorunda kaldım. 2 de Bone ya kemik tozu oluyormuş galiba sağlıklı değil almayın diyorlardı emin olamadım bende yeni bu modeli aldım gerçeği soft hoş bi yemek takımı Aryıldız kalitesi porseleni güzel fiyatı da epey uygun 