bebiskoveannesi hazale966 1. Çok güzel fakat rengi ve deseni biraz ağır kullandıkça sıkılabilirsiniz. O yüzden 2. Diyorum. Ama 1. Yi çok beğendim
hazale966 bebiskoveannesi yaa kafam karıştı benim misafir icin kare var beyaz hafif desenli bilemedim😂😩
bebiskoveannesi hazale966 ama daha güzel modeller var bence. Ve hepsiburada da taksit imkanı da var. Başka model bakabilirsiniz
[silindi] hazale966 1 bir şey yapmaya çalışmışlar ama yarım kalmış gibi görünüyor ayrıca bir süre sonra sıkacak bir desen bence, ben olsam 2yi alırım
MiracAlpinveUmutunAnnesi hazale966 Bence 2 si de değil. Tarz ve zevk meselesi ama 1.takım çok kalabalık geldi gözüme. Hani illa seç diyeceksen 2