gizem0905 merhabalar sızlamanın sebebi göğüse süt inmesi birkaç aya düzelecek o. Üşüme titreme de halk arasında süt sıtması diye geçer. Göğsünde çok süt olduğunda tam boşalmadığında vücut böyle tepkiler veriyor sancılı bir süreç. Bebeğin tam boşaltamıyorsa göğsü sen biraz sağabilirsin en azından gerginliği geçene kadar