Selam kızlar doğum yapalı 20 gün oldu. Spirali kırkım çıktıktan sonra mı taktırabiliyorum yoksa kanamam kesilmeden gitmem mi gerekiyor? Bir de takarken bir aletle açıp o şekilde takılıyor diyorlar acıtıyor mu takılırken cevap verirseniz sevinirim. Normal doğum yaptım ama bir daha o çatala yatmak ölüm gibi o yüzden soruyorum acıtıyor mu diye