cananbulbul 2 aylıkta atak dönemi var o yüzden olabilir. Karnı acıkıyordur, gazı vardır veya sadece sizin kokunuzu istiyordur🥹 Evet çok zor süreçler ama daha çok küçük endişelenmeyin geçecek bu günler. Uyku eğitimi genelde 5. Ayda verilince etkili oluyor. Çünkü şu anda düzen ve rutin oluşturmanız çok zor. Olduğu kadar olsun yormayın yıpratmayın kendinizi eşiniz destek olsun baksın bir kaç saat sizde fırsat buldukça uyuyun.