Kizlar 3 yaşında ikizlerim var kızım maşallah herseyi yer ama.oglum çok seçici ozellikle kahvaltıda beni cok zorluyor. Omletten nefret ediyor peynir ağzına sürmez haşlanmış yumurtayı bi ara cok güzel yiyordu simdi agzina sokmuyor krep yumurtali ekmek yapıyordum simdi onlarıda zorla yiyor yani ne pisiricem bilmiyorum bugun keçiboynuzlu pankek yaptım acı dedi çıldıracam artık menemende sevmiyor :( varsa tariflerinizi alabilir miyim