Arkadaşlar bebeğimin dilinde morluk fark ettim hemen doktora gittik biz şuna dişi kaşınıyor diye emmekten olmuştur falan diye düşüyorduk ama yine de götürelim dedik doktorumuz bakınca hemen kan tahlili verin dedi kan pıhtılaşması olabilirmiş dedi kan alırken yavrum çok ağladı çok içim parçalandı rabbim bütün bebeklerimize şifa versin hiç birine hastalık vermesin anne olmak çok zor geldi o an onunla birlikte ben de ağladım