ness52 Bebeğim tam kusacakmış gibi oluyor ama kusamıyor ve ağlıyor bazende geceleri uykudan bir anda ağlayarak gaz sancısıyla uyanıyor bazen gazı çıkınca rahatlıyor bazen kendiliğinden geçiyor bunların sebepleri nelerdir
seyma0661 ness52 reflü olabilir midesi ağzına geliyordur muhtemelen. Emzirdikten yada yedirdikten sonra dik şekilde 10 dk filan tutun gazını atsın öyle yatırın
biyiksiz_yorumcu ness52 öğürüyor sanırım ya çok beslediğiniz için yada arkadaşın dediği gibi reflüsü var