Kızım 9,5 aylık asla öğün oturtamıyorum. Sabah hiçbirşey yemek istemiyor ne omletler pankekler yapıyorum ama sadece tadına bakıyor, gün içinde toplasanız 1 yemek kaşığı ancak ek gıda alıyor. Su içmiyor ne biberonu sevdi ne kaşıkla içiyor.. Emiyor , kilosu boyu yerinde ama ben haftada 3 gün çalışıyorum. Ne zaman yemeye başlayacak üzülüyorum bu durumuna, dişleri de var 4 alt 4 üst ama hep iştahsız