yate 1 yaş annesiyim ben de bizim de iştahımız yerlerde şu sıralar dişler geliyor. 🥺 Size tavsiyem verdiğiniz her gıdanın besleyiciliğini arttırmaya çalışın. Mesela bebeğim bugün kahvaltı yapmadı. Ara öğün olarak avokado, cennet hurması, muz, ceviz fındık ve badem tozu ve tahinle puding yaptım 5-6 kaşık yedi. Öğle yemeğine mercimek çorbası garanti yer. Yaptım ama içine balkabağı, az karnabahar, mor patates ve kinoa koydum. Ara öğünde muz verdim ama önce muzun üstüne fıstık ezmesi sürdüm. Akşama makarna bankodur, domatesli kıymalı ıspanaklı sos yapıp blenderdan geçiririm taneli damaklarını acıtmasın diye. Gibi gibi. Böylece ekstra sağlıklı yağ ve kalori alımını sağlayabilirsiniz.