Kizlar kizim 1yasina girdi hicbir zaman ek gidayi severek yiyen bir bebek değildi ama öyle böyle yediriyorduk 2haftadir hem grip hem dış dönemi bir lokma yemek yemedi corba icer ekmeği tükürür agzina zorla bisey sokamazsin neyse sağlık ocağında ki doktor memeden kes alacağını almış gece 4 5 kalkiyorsa yemek yemiyorsa emzirmenin bi anlami yok dedi bizim şöyle ki gece 10kez kalkar bir iki kere pispislar uyuturum diğerlerinde inat eder emmek icin ağlar mecbur emziririm simdi de sabahtan beri yogurt ve muz yedi sadece onu da bitirmedi uyuttum besige koydum 5dk sonra uyandi memede durmak istiyor ya o kadar yoruldum ki memeden kessem mi karar veremiyorum