10 aylık bebeğim mutfakta yerde oturdugu an kendini geri attı kafası yere değdi yer fayans diye Baya küt diye ses geldi biraz ağladı sonra aynı oyunlara devam. 3 saat uyutmadım. Ama eşim bu sırada geldi beni hırpaladı sen düşürdün sen yaptın ne biçim annesin diye kollarımdan itti saçımdan falan tuttu. İlk defa böyle birşey yaşadım. Kendimi çok kötü hissediyorum ne biçim anneyim.. birşey olur mı bebeğime. Eşim salağının yaptığı çok zoruma gitti ama suan aklım sadece bebegimde 😓