motherofLeyla Kızlar bebeğim 2 buçuk yaşında balık yağı şurubuna başlayacaktık ocean ballı portakallı olan şurubu aldım ama sevmedi anne o yağ yağ diyo yemem onu diyo acaba nasıl yedirebilirim ya başınıza geldiyse yardımcı olursanız memnun kalırım 🩷
livanurvealpinannesi61 motherofLeyla çoğu anne ocean sevmedi çocuğum diyor biz wellcare kullanıyoruz memnunum tadı çok güzel
rana0234 Benimki de 1,5 yaş olmak üzere,jelibon tarzında olana baslayacagim,çiğneyip tüketebilir mi acaba?Çiğneme yönünden çok tembel bir çocuk o yüzden tereddüt ediyorum.
rana0234 livanurvealpinannesi61 bilgim yoktu fakat bunu öneren eczacı arkadaşım.Oyle birşey olsa kendi çocuğuna da kullanmaz değil mi?
livanurvealpinannesi61 rana0234 siz bilirsiniz içerik olarak temiz değil epa DHA değeri düşük çocuk doktorları sıvı form ve epa DHA değeri yüksek olmalı diyor
livanurvealpinannesi61 rana0234 biz wellcare kullanıyoruz şurup olan efa liquid var oda iyi epa DHA değeri yüksek içeriği temiz
rana0234 livanurvealpinannesi61 evet ama sıvı formları tüketmeye çocuklar da var.Bu tür durumlarda cignenenebilir jel forma yonelen bir sürü insan var.Saglikli değil demek doğru olmaz!Çünkü bir OMEGA takviyesi sağlıksız olamaz!
livanurvealpinannesi61 rana0234 siz bilirsiniz hanımefendi jel form içerik olarak temiz değil ve epa DHA değeri de düşük. Bu durum da sağlıklı ve etkili mi sizce.
bestber Möllers cok güzel biz elmalı kullandık cok severek iciyodu bitti bu sefer tutti frutti olanını alcam ona daha güzel diyolar
rana0234 livanurvealpinannesi61 Teşekkür ederim, evet haklı olduğunuz noktalar var ama dediğim gibi tam anlamıyla sağlıksız diyemeyiz.Fakat dediğiniz gibi Epa DHA değeri düşük.