Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve doğdu doğalı gündüz uykuları çok kısa düzelir dedim zamanla ama hala aynı problem devam ediyor 9 aylık olmasına rağmen ne yaparsam yapayım olmuyor 30.dk da kendiliğinde bir anda uyanıyor( karartma perde,sessiz ortam,uyku rutinleri aklınıza gelen herşey eksiksiz yapılıyor) böyle bi durumu yaşayan var mı, çok yorucu olmaya başladı artık