uraskoom Ay beni mahvetti arkadaşlar ben tükendim psikolojik olarak berbat haldeyim 😫 Bu zamana kadar çocuklarla arası çok iyi olan ben, çocukları çok seven saatlerce arkadaşlarımın çocuklarıyla oyunlar oynayan ben, çocuk gelişimi okuyup kreşlerde çalışmak isteyen ben 2. çocuk düşüncesinden koşarak uzaklaşıyorum 🏃♀️ çocuklara karşı asla tahammülü kalmayan biri oldum. Oğlum beni çok yoruyor en başından beri zor bir bebekti etrafımdakiler bile senin işin çok zor bebeğin hiç durmuyor diyorlar. Artık sinirlerime de hakim olamıyorum ve maalesef bağırıyorum sonra pişman oluyorum kendime kızıyorum hemen öpüp kokluyorum ama kendime engel olamıyorum. Her günüm ağlayarak geçiyor. Gece olunca sabah olmasın istiyorum sabah kalkınca bu koca gün nasıl bitecek diye düşünüyorum. Bittim tükendim. Ne olur geçecek deyin moral bulmaya ihtiyacım var 🥲