Benim gözümde ileri derece miyop astigmat vardı. İşlemden sonra iki gün dayanılmaz acılar çektim maalesef ama şimdi iyi ki diyorum. Çektiğim acıları da gerçekten burnumun ucunu göremeyecek kadar bozuk gözlerime bağlıyorum. İnanılmaz kalın bi gözlüğüm vardı cam inceltmeye dünyanın parasını dökmüştüm ama yine de kalındı. O zaman çocuklarım yoktu görece rahat geçirmiştim süreci. Olsaydı bi bebeğim nasıl yapardım bilmiyorum aksatmamak gereken birsürü damla veriyorlar tam zamanında kullanmak gerekiyor asıl gözü toparlayan o. Eğer yaptıracaksanız mutlaka yanınızda birileri olsun bebeğinize bakım verememe durumunuza karşı sizinle kalsın. Aklınıza bu fikir düşmüşse bence mutlaka yaptırın gözlük kullanmanın zorluğunu çok iyi biliyorum duşa bile gözlüksüz giremezdim ben 🥲 şimdi düşününce ne günlerdi diyorum.. iyi ki var böyle bir şey ve iyi ki yaptırmışım o kadar rahatım ve memnunum ki. Sadece bir iki gün çekilecek acıya karşı yıllarca yepyeni gözler öyle düşünün ☺️