welcome_baby Merhaba kızlar 20 günlük bebeğim var bir iki haftadır alnında küçük sivilceler vardı geçer dedim ama bu iki gündür nasır gibi olmuş baya yayılmış iki kaşının ortası full bu sivilcelerden. Bunlar normal mi bir şey sürmem gerekir mi
beybitolat welcome_baby benim oğlumunda yenidoğanken kaşları olmuştu bebek yağı ve hametan sürüyordum bizimde ev sıcak değildi ama kurumuş demişti doktoru
welcome_baby gizememre onlar benim bildiğim beyaz ufak ufak oluyır bu ise bildiğin nasır gibi olmuş fotoğraf atamadım burdan yoksa gösterecektim
gizememre welcome_baby Canımız Annemiz, https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyerek “Direct Links” altındaki bağlantının sonunda yer alan “Kopyala” kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Keyifli Forumlar. 💜
gizememre welcome_baby yok canım kızımın olmuştu kırmızı kırmızı sıcaktan dedi doktor cidden öyleymiş
welcome_baby gizememre ev kalorifer o kadar sıcak da değil ki bilemedim. Ne iyi geldi peki ne yaptın sen
HELELEKADIN welcome_baby bu daha çok konağa benziyor kaşlarda kaş ortasında da çıkabiliyor saçlarında konak var mı
3kedili2bebekli welcome_baby egzamaya benziyor bunlar bir doktora gösterin krem verir saçlarını da kontrol edin konak olabilir kafasında kızımın kaslari ne zaman böyle olsa saçında da konak olurdu
gizememre welcome_baby ince giydirdim ve la roche posayın cica kremini kullanıyorum hala çok hassas ciltli bir bebek çok çabuk isiliyor benim kızım
welcome_baby gizememre ben de çok giydirmiyorum ama demekki yine de etkileniyorlar. La roshe yok bende nemlendirici kullancam inşallah geçer
welcome_baby 3kedili2bebekli egzama eşimde var acaba genetik olarak mı geçti. Konak olsa saçında da olması gerekmezmiydi saçında yok çünkü
3kedili2bebekli welcome_baby bazen sadece kaslarda çıkıyor konak egzama genetikte olabilir kullandiginiz bir ürün de yapıyor olabilir
welcome_baby HELELEKADIN bir ihtimal konak olabilir. Annem eskiden bebeklerde hep çıkardı dedi. Bebek aknesi dedikleri şey olabilir galiba. Kendiliğinden geçiyormuş