blackbrls Dün alerji maması verdi doktor içine vanilya şurubu koy içmezse dedi ama hangi marka alacağım kızlar kullanan var mı
deniz255 blackbrls aktardan almıştım ben. Pekmez de demişti doktor bize. Hakiki soğuk sıkım pekmezle de denemiştim. Zaten ¾ gün kullandık ondan sonra katmadan verdim kabul etti
babyisleeping blackbrls trendyolda Fo markasının Şekersiz vanilya şurubu var bunu önerebilirim bir de bey organik markasının vanilya özütü içeriği temiz alkol vs yok. Bazı vanilya şuruplarında eser miktarda alkol bulunabiliyormuş içeriğini incelemeden almayın
sizdenbiriii1 deniz255 bugün bende başladım alfamino diye mama ama öğürme kusma oluyor ya hep böyle mi olcak
gozde_35 Bize doktor aptamil pregomin vermişti asla içmedi çok kötü kokuyordu.vanilya şurubu ekledim yinede içmedi.bugun evolvia rp aldım.çok sevdi içti oğlum hiç öyle kokmuyor
surprizbebe blackbrls hayfene alabilirsiniz içerik temiz diye biliyorum. Vanilya şurubu alkolle yapılır genelde ona dikkat edin içerik okuyun mutlaka
blackbrls surprizbebe teşekkür ederim canım doktorumuz verdi şurup denememiz için ama maalesef şurupla da içmiyor emince de doymuyor sürekli huzursuz o yüzden 🤦🏻♀️ çok aç kalmasın diye arada önce ki kullandığı mama ile karıştırıyorum ama onda bile direk kızarmaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım valla
visneli surprizbebe biizmki aç kalınca da kabul etmiyor doktor ptamil pregesyno syne yi verdi de içmiyor kabul etmezse vanilya yada pekmezle karıştır dedi yoksa başka bir taneyi deneyelim dedi