Merhabalar bebeğim 33 günlük 2 gündğr hafif bir öksürük vardı bir kaç kez dün çocuk doktoruna kontrolümüz vardı söyledim ciğerlerini dinleyip bi hırıltı yok dedi ama ben endişeliyim 5-6 gün gün önce kendim grip oldum ama kısa sürede atlattım bu süreçte hep maske taktım bebeğe geçmesin diye ilk çocuğum tecrübesizim burundan hırıltı geliyordu dün sabah ve akşam olmak üzere iki kere serumla yumuşatıp aspirasyonla çektim temizledim ama şu an sanki insanın boğazında balgam olur temizleyemez ya öyle bir ses geliyor gibi emin değişim sürekli takip ediyorum ateş vs yok çok şükür kafayı yemek ğzereyim günlerdir uyumuyorum onu dinlemekten eşim kuruntu yaptığımı düşünüyo ve bu konuda catısıypruz varmı bilgi öneri verebilecek tecrübeli annelerim 🥹🥹