Selam kızlar çok yorgun ve bitkin bir şekilde buraya geldim ne gece ne gündüz 1 saat bacaklarımı uzatıp oturamıyorum şimdi benim kız geceleri asla uyumuyor uyuyor uyanıyor durduk yere saatlerce ağlıyor geçende Gündüz uyutmayıp gece 9 da uyutayim dedim sabaha kadar kesintisiz uyudu artık öyle mi yapsam bilemiyorum ama gündüz de çok yoruyor beni sizce tek uykuya geçmek mantıklımı siz ne zaman tek uyku yapmaya başladınız şuan 21 aylık