Kızlar bugün 2 kreşle görüştüm birincisi sabah 9 dan akşam 4 kadar servis dahil 1.100. İkincisi yine aynı şekilde sabah 9 dan akşam 4 de kadar 850 servissiz 5 ayda bir 500 tl kırtasiye parası varmış. Şimdi benim kafama takılan oğlum daha 2 yaşında 500 tl kırtasiye malzemesini gerçekten kullancakmı tecrübeli anneler sizce fiyatlar normal mi çok kararsız kaldım.