Hanımlar 18 aylık kızım 4 aydır falan yemek yeme sıkıntısı çekiyoruz önceden de çok yiyen bebek değildi ama en azında yaptığım şeyin yarısını yerdi şuan kahvaltıda asla bişey yemiyor pankek krep kuymak klasik kahvaltı ne varsa denedim yemiyor öğlenleri çorba yanıda makarna yada yoğurt falan yerdi onu da bıraktı akşamları 1 2 tatlı kaşığı yerse bazen oda yarabbi şükür diyoruz mama içiyor ama bazı günler toplam içtiği mama 200 300 cc bulmuyor kafayı yicem artık iştah açıcı şurublar denedim atom tarifler denedim aç bıraktım mama vermedim yesin diye yok yemiyor kilosu 9 9,5 arasında ortalamanın altında ama kötü değil diyor doktor da napacağım artık şaşırdım bu durumda olup çözüm bulan varsa yardımcı olur musunuz