Annelerim merhaba, kızım 15 ay 11 günlük yaklaşık 10 gün önce cırt cırtlı kitap aldım. Henüz daha amacına göre kullanamıyor hayvanları gördüğü zaman seslerini çıkarıyor bildiklerinin isimlerini söylüyor, aynı şekilde kitap içerisinde gördüğü tanıdığı nesnelerin de isimlerini söylüyor ama hadi pisi pisi buraya koyalım dediğimde yapmıyor cırt cırtları koparıp koparıp tek tek çıkarıyor😅 henüz daha erken olduğunu biliyorum daha çok küçük. Sizin bebekleriniz ne şekilde vakit geçiriyor bu tarz kitaplarla?