ggrqnitt SooMin eviniz küçük ya da balkonsuzaa kesinlikle ihtiyaç . Philips kullanıyorum şok memnunum çok araştırıp aldım zaten . Kesinlikle philips alın ama şuanda fiyatlar çok uçmuş haberiniz olsun.
1durununannesi Biz biraz arastirmistik xiominin makinesi genelde herkes memnun kalmis ama henuz almadik. Pet care olani dusunuyoruz kedi de var bizde.
ggrqnitt SooMin eğer eviniz büyük , balkonlu pencere açıp havalandırıyorsanız bence şimdilik en azından almayı erteleyebilirsiniz .şuan kış iyice fırladı fiyatlar ama diğer türlü alın evim küçük ,balkonsuz evde yemek kokusu ,toz kalmadı ben çok memnunum.