kızım 21 aylık. öksürük burun akıntısı vardı . giderek arttığı için doktora götürdüm. larenjit olmuş dedi .o ne demek dedim ses teli gırtlak enfeksiyonu dedi. neden oluyor bu hastalık dedim vücuda enfeksiyon yerleşecek orayı seçmiş dedi. aferin şurup cortair buhar mak ilacı bide burna fıs verdi. gece kızım uyuyamadı hep kucağımda evde dolaştı öyle biraz uyudu. ağladı. sabahı ettik zar zor sabah uyudu 7:30 du 10:00 da kalktı. kızımı tanıyamadım. hali yok kıpırdamıyor kafasını dik tutmuyor sürekli bitkin. çorba içirmeye çalıştım zorla 5-6 kaşık içti mısır haşladım biraz yedi az da peynir yedi daha yeni biraz hareketlenmeye başladı kuzum. ilk hastalığımız bu bizim daha önce grip bile olmadı. ne zormuş. bu teşhisi alan oldu mu ? nasıl geçti kaç günde geçti merak ediyorum