Mommyass Kizlar normalde hic adet gecikmesi yasamam gunu gunune adet olan biriyim yillardir,bu ay 2 gun gecikti 2 kere test yaptim arti med markaydi ikiside negatif , tekrarlamam gerekirmi sizce
esm15 Mommyass 2 gün gecikmesi normal bence ya mevsim geçişleri stres falan bunlardan dolayı da gecikebiliyor ya da bende pcos olduğu için 2 gün gecikme bana normal geliyor çünkü benim bazen 20 gün gecikiyor 😅😅
nnoktaa Mommyass benim 12 gün gecikmişti. Test yaptım kan verdim gebelik yok. Emzirmeyi bıraktığım için hormonlardan kaynaklı gecikme yaşamışım.
KorkmaYemem Mommyass bu ay çok kişi gecikmiş Ben de dahil. Korunduğunuza eminseniz testlerde negatifse mevsimsel gecistendir