atismom isteyerek ardına ikinciyi yaptım . Araları şuan tam 2 yaş. Biri 2.5 yasında digeri 5 aylık oldu. Zor yani yalan söyleyemem amaaa tam olarak da bu zorlugu bekledigim için rahatsız edici degil güzelligi daha fazla. Kıskanmayı bilmiyo seviyo bana destek oluyo büyügüm. Onla oyun kurmaya calısıyo digeri de izleye izleye biseyler ögrenme pesinde. Tek zorlugum ikisi aynı anda aglarsa biri digerini uyandırırsa, yada yemek yedirirken biri durmazsa falan. Onun dısında kolaylıgı şu açıdan var mesela ikinci kendi kendine büyüyo büyük de sana sarmıyo ona sarıyo :)