ikrabebegim biz de bunu kullanıyoruz her zaman rengi beyaz ve kıvamlıydı sonra aldık aynı bu renk krem rengi ve daha suluydu hemen eczaneye geri götürdük bize içeriğindeki bi madde değiştiği için bu şekilde dddiler yenisini verdiler o da aynıydı sonra bitince başka yerlerden de aldık hep bu şekilde çıktı kullanıyorum ben bi sıkıntı olmadı içeriği değişmiş sadece