simayzehr Bebeğim 3. Ayına kadar emzik tuttu sonra bir anda bıraktı tekrar tutsun istiyorum en azından geceleri ama almıyor su çok meşhur olan phl. Ave. Alsam tutar mı acaba ya
yagmurr_krblt simayzehr kızıma 5 aylıkken alıştırdım chicco avent emziklerini aldım asla tutmadı avent biraz daha büyük olduğu için öğürdü hep ama wee baby damaklı emziğini tuttu onunla devam ediyorum uykuya geçişte ağzında tutarak düştükçe geri vererek alıştırdım
aysss_ea simayzehr damaksız deneyin avent iyidir mesela ,bende 3aylıkken filan alıştırdım ısrarcı oldum o attı ben verdim günlerce sonra yavaş yavaş alıştı uykuya geçişte veriyorum
efl12 simayzehr bebeğim 6 aylık ve ilk defa emzik tuttu avent bibs aldım damaklı aldım tutmadı hiçbirini ansızın bir gün emzik aldı 😁
simayzehr yagmurr_krblt bende damaklı deniyorum we bayb falan ama ağlıyor gogusumu istiyor bende zorlamıyorum artık