Aysedemir__ Selam kızlar 1 aylık oğlum var doğduğunda da burun tıkanıklığı hırltı vardı neyse burnunu çektik hep geçti sorma tekrar başladı bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız çok üzülüyorum :(
aminak Aysedemir__ benim oğlumda bugün tam 1 aylık oldu. 2 haftadır burnu hırıltılı. Bugün kontrolde yıkama yaptılar. Doktor normal hasta değil dedi ama çok üzülüyorum
brfnbt Aysedemir__ küçük bebeklerde olabiliyor bi de kış geldi evlerimizin nem oranı da düşüyor bazen kuruluktan kaynaklanabiliyor burununa serum fizyolojik ile yıkama yapabilirsiniz baya rahatlattacaktır
liyadenizinannesi Aysedemir__ yanlış yazmış telefon klavyesi kusura bakmayın klima da mı yatiyorsunuuz demek istemiştim biz klima kullanıyoruz kızım 1 yaşında her gün temizliyoruz burnunu