deniz255
Demi ama. Bide olan olmuş. Gerçekten çok zordur yaşadığı bunu anlıyorumda. Ama ne yapılabilir ki. Bi öğretmenle tanıştım aynı böyle ikincisi ikiz olmuş, çok perişan büyüttüm yeri geldi ağladım çok hasta oldum ama büyüdüler şimdi iyiki böyle olmuş diyorum dedi. Onunkiler üni bitirmiş büyütmüş artık. Ağlarız zorlanırız neden yaptım bunu deriz belki ama bu annede takıntı oldu artık. Allahım akıl fikir versin çocuklara yazık.