talhamamy Acu_ gene beşiğine yatırıp yapacam ama bu kadar şiddetli ağlayarak uykuya götürmek akıl mantık işi gelmiyor😩
Acu_ talhamamy evet gerçekten öyle. İnsanın vicdanı sızlıyor. Ama çok ağladığında alın sakinleştirin zaten. Ama susar susmaz tekrar yatağına bırakın. Zamanla ağlamaları bitecektir
talhamamy Acu_ inşallah🥺 hem vazgeçmek istemiyorum hem kıyamıyorum bu gece çok ağlamadı 30 dk da uyudu ama bana teması devam ediyo ninni söylüyorum
Acu_ talhamamy mesela ilk gün 50 dkda uyudu öyle değil mi? Böyle böyle zmaanla kısalacak uykuya geçme süresi
Acu_ talhamamy evet büyük oğlumda eğitim aldım. Küçük oğlumada kendim verdim. 4-5 gün önce bitti eğitimi
talhamamy Acu_ evet gece de uyandığı zaman tekrar uykuya geçiremiyorum😕 kıyametler kopuyor uzun uyumuyor asla
talhamamy Acu_ çok geç yatırdım 22:00 saat eğer erken yatırsaydım gene süre uzayacaktı geç olduğu için kısa oldu aslında bilmiyorum yıldım gerçekten diyecek o kadar çok şeyim bar ki boğazım düğüm düğüm
Acu_ talhamamy isterseniz bi kaç gün ara verin. Sonra önce kendinizi hazırlayın. Eğitime tekrar sıfırdan başlayın ama bozmadan. Hatta isterseniz özelden yazın bana yardımcı olurum size.
pinar180 resurgam 9 aylıkken yanına uzanıp nini söyledim pışpışldım popsuna vurarak. İlk baya ağladı 2. Gün alıştı bir daha da hamakta uyumadı brn istesem de :)