10-11 ay arası gece 2de mi dikilme dersin, 3te olabilir bazen 4 iki saat uyumuyordu. Gece uykusuna geçişte sorun yok, ama belirli saatlerde kalkıp saatlerce uyumuyordu. Şu son bir haftadır iyi gibi. Gerçi bizim gazımız hala devam ediyor eee dişlerde gelmeye devam ediyor bilemiyorum artık niye böyleler