baby17_

Bakın birinde 4 birinde 14 aylık. Şuan kalmadı ve kortizonlu krem harici bizde tedavi eden bir şey olmadı. Ara tatilde köye gittik soba yandığı için sıcak oldu attı uzun bir aradan sonra yanakları. Eczaneden aldırdım tekrar. Normalde çantamda taşırım.
Nemlendirmek bizde işe yaramadı. Sıcak hiç gelmiyor bize bir de yatırdığım çarşaf, yastık vs %100 pamuklu değilse direk kabarıyor. Bunlara dikkat ettiğimde baya azalttık. Sizin elinizde olan bir durum değil cilt tipi ne yazık ki. O kaşıma hissindense kortizonlu kremi tercih ederim ben 🥹