mucizemm94 annem saçını boyatmaya gitmiş kuaföre bekletmisler saçında boyayı yıkamamislar zamanında 10 15 dk boyunca tepesi kel kalmış kadının resmen sizce ne iyi gelir tekrar hızlı çıkması için ve kuaförler odası birliğine şikayet etse çözüm bulabilir mi ?
TwinsAndBeren mucizemm94 boya mı açıcı mı? Boyayı fazla bekletmek böyle bir soruna neden olmaz 40 dk sonra işlevini kaybeder ve saçı yakmaz ama açıcı ile işlem yapıldıysa saç yanıp kopar. O bölgeye sarımsak sürmek iyi geliyor kuaförler odası değil de direkt tüketici hakem heyetine başvursun ve cimere de şikayette bulunabilir inceleme başlatırlar hemen
Aloneangel_ mucizemm94 Öncelikle boyaysa sadece boyayı fazla bekletmek bir sorun çıkarmaz çünkü ortalama 35 40 dakika sonra boyanın etkisi azalıyor zaten bir zararı yok ama açıcı işlemi yapılıp o beklettiyse o zaman sorun olur