esm15 Sabah bebegimi emzirirken aklıma geldi bu uygulamayı en çok kız anneleri mi kullanıyor erkek anneleri ben başlayayım ben Kız annesiyim✋🤭🐣😀
yuzirneym esm15 oğluşum da oğluşum 😂😂 1 tane oğlum var Rabbim sağlıklı hayırlı kolay versin inşallah birtane de kızım olur
mnkanne1 esm15 o kadar hareketli bir erkek çocuğu ki ikincisiyle birlikte baş edemem diye korkuyorum 😧 peşinde koşmaktan yoruldum tükendim yani