“Merhaba anneler 🌿
6 aylık bir bebeğim var ve son günlerde geceleri neredeyse saat başı uyanıyor. Uyanınca mutlaka meme ya da kucak istiyor; emmeden tekrar uyumuyor. Bebeğim her şeyim, onu çok seviyorum fakat artık hem uykusuzluk hem de yorgunluk beni zorlamaya başladı. Neyi doğru, neyi yanlış yaptığımı da kestiremiyorum.
Bu süreci yaşayan ya da daha önce yaşamış olan var mı?
Gece sık uyanmalar sizde nasıl geçti?
Aranızda uyku eğitimi alan oldu mu, deneyimlerinizi paylaşır mısınız? 🤍”