hehehehehehe terliyorsa ateş atıyordur terlemesi iyi bir şey,
7 gün kullanmalısınız en az. Sabah akşam.
Kaşığı dolu dılu vermeyin demek ki fazla geldi ishal yaptı. Probiyotik içirebilirsiniz eczanedne alıp, ishali keser.
Tekrar doktora gidip tahlile gerk yok çünkğ antibiyotik başlamışsınız zaten, enfk çıksa ne olur zaten ona yönelik geniş spektrumlu bir ilaç kullanıyor.
Bir günde düşmez ateş, ilacın beşinci dozlarında başlıyor düşmeye. Siz ateş düşürücüsünü sabah öğle akşam verin. Uyandırıp banyoya sokmayın, sürekli banyonun bi faydası yok, üstünü inceltip alnıja bez koymanız yeterli 38,5ta.
Sakin olun geçecek, antb ateş düşünce kullanmayı bırakmayın hastalık yeniler. Geçmiş olsun