cookiesss Kızlar bu hint yağı harikaymış. Uzun süre kullanımdan sonra epey etkisini gösterdi. Bir alerjisi falan yoksa bebeğinizin tavsiye ederim🥰🌸
rojda09 cookiesss benim bebeğim de çok gazlı özellikle geceleri fışkırarak kusuyor sizinde öyle oluyor mu
cookiesss hangimizsevmedik öyle bir yazıya rastlamadım. Siz öyle bir yazı gördüyseniz ve duyduysanız tabiki kullanmayın🥰
berahan25 Kızlar elma yağı varken ne gerek var araştırılmamış şeye elmayı yıllardır herkes kullanıyor derim ben
cookiesss Bebeklere yıllardır kullanılan bir yağ. 🥰 güvenilir ve sağlıklı. Ben tecrübemi yazdım. Dileyen kullansın dileyen kullanmasın. ❤️❤️❤️