Kızlar 3 ay önce sezeryan oldum. Adet kanaması gib kanamam başladı dünden beri. Ama afedersiniz işiyorum gibi geliyor kan tutamıyorum da. En son kontrolümde biraz parça kalmış demişti ama ondan mı olur acil midir başın gelen var mı bugün dolu dolu 4. Ped değiştirilim