mervis61 Bebeğim 16 aylık, üç ana öğününü yapıyor ama ara öğün bir ya da iki kere yapıyor. Dokuz aylık olduğu dönemde de bu şekildeydi, ara öğünleri meyve, kuruyemiş, yoğurt gibi düşünün. Yani illaki her ara öğünde pankek, krep v.s. yapacağım diye kasmayın bence. Genelde şöyle yapıyorum ben, kahvaltıda haşlanmış yumurta, peynir v.s. , öğle uykusundan önce meyve, öğle yemeği çoğunlukla çorba, akşam üzeri yemeği geç yiyeceksek yoğurt, ya da ev yapımı varsa o gün bebek için uygun kek, atıştırmalık tarzı bir şey ve akşam yemeği. Bazen akşamüstü ara öğün yapmadığı da oluyor.