aysebb elffssare Açlıktan değil sık kalkmalar oluyor o aylarda. Ben hiç vermedim sütt vs şuan 26 aylık
Asil1602 elffssare Verirdim evet yanıma koyardın derece sütü mama vs zor günlerdi kendi bıraktı şükür
elffssare hemshireanne olablir ama emiyor uyuyor ön dk demeden uyanıyor tekrar istiyor veriyorum emiyor ağlıyor hamileyim süt azaldı gibi
1gunesss elffssare sizi emzik gibş kullanıyor devam sütü gece tabi ki de veriliyor ben mama ile besledim oğlumu memeyi bıraktı 4 aylıktı. Hamileyseniz yavaştan bıraktırmayı da deneyin bence eğer süt azaldıysa
elffssare Bıraktıracam doymuyor devam sütü gece veren varmı iyi oluyor mu gecede ona göre verim diye sormak istedim teşekkürler 1gunesss
kocatarafindanefret benimkide 1 yaşında sütüm azaldı benimde baya ama gündüzleri bol bol emziriyorum geceleri de yatmadan 210cc mama veriyorum uyansa da açlıktan uyanmıyor
elffssare kocatarafindanefret anladım ben devam sütüyle devam etcem hamile oldum için gece de veren varmı diye sormak istedim bilmiyorum ben o yüzden
elffssare aysebb sanırım öyle ama ilk akşam uykusuna geçerken doymuyor emiyor slkon uçla sütümde azaldı hamilelikten dolayı devam sütü gece de veren varmı diye sormak istedim
hemshireanne elffssare isterseniz uyumadan önce verin ama gece kalkması sizi şaşırtmasın bebeğiniz bağımlı olduğu için kalkıyor. Artık kesintisiz uyuyacağı döneme gelmiş
elffssare hemshireanne evet öyle ama doymuyor belli çünkü ilk geçiş de uykuya beş sonra uyanıp tekrar emiyor ağliyor bende artık devam sütyle devam etcem