melegininannesi38 Ay hiç öyle düşünme ayda 1 kendine yada 2 haftada 1 ödül ver bu şekilde diyet daha uzun sürebiliyor öbür türlü sıkılıp bırakmak istiyorsun ama bu şekilde olunca zaten şu gün istediğimi yiyip içicem diyince daha hırslı motive oluyorum o yedigim 1 gün bana haftalarca motive oluyor malesef şu var 1,2 ay diyet yapıp bitirme derdim olmadığı için bunu hayat yaşam şeklim haline getirdim sağlıklı beslenmeyi illaki canının çektiğinide ödüllendirerek yiyorum