seher178 kızlar belimde sancı var sanki erken doğum bekirtisimi acaba 26 hafta falanim çok yoruluyorim oğlum çok yoruyo ondanmi acaba
catperson seher178 ne olur ne olmaz doktorunuza görünün, haberdar edin durumdan. Yorgunluk falan da etkiliyor olabilir.
cahillesohbetikestim_ seher178 bende 33 E girmek üzereyim bende de bel ağrısı oluyor. Tam sizin haftalarınızda göbek iyice çıkıyor bel boşlukta kalıyor sanki. Vücut dengesiz oluyor ondan kaynaklı olabilir :( magnezyumu ihmal etmeyin